Serviceorienteret betjening af gæster

Den gode serviceoplevelse er et af de største konkurrenceparametre inden for hotel- og restaurationsbranchen - og deltageren vil få kompetencer og redskaber til den rigtige serviceorienteret betjening og til, hvordan gæstens serviceoplevelse kan optimeres.

Hvornår

Se holdlisten

Tilmeldingsfrist:

21. feb 2023

Hvor

Rybners
Storstrømsvej 39
6715 Esbjerg N

Holdliste

28. feb 2023- 01. mar 2023 15 ledige pladser

Fag tilknyttet kurset

Serviceorienteret betjening af gæster


Skolefagkode:
48288

Timer pr dag:
7,4

Deltagerpris:
256 kr.

Pris for ledige:
1409,6 kr.

Pris udenfor AMU-målgruppe:
1409,6 kr.
Målgruppe

Arbejdsmarkedsuddannelsen er grundlæggende og retter sig mod medarbejdere, som i betjening af gæster arbejder med serviceoplevelse. Forløbet primært rettet mod frontmedarbejder som fx værter/seater og ufaglærte receptionister og tjenere inden for hotel og restaurantområdet.

Formål

Indhold

Deltageren kan repræsentere virksomheden og fremstå præsentabel i gæstebetjeningen. Deltageren kan betjene gæster med viden om, hvad "god service" forventes at indeholde inden for hotel- og restaurationsbranchen. Deltageren kan indgå i positiv dialog med gæsten og yde en imødekommende service på det niveau, som virksomheden har fastsat. Deltageren kan afdække gæstens behov og vejlede i virksomhedens ydelser og produkter samt lave mersalg. Deltageren kan anvende viden om de elementer, der påvirker gæstens opfattelse af virksomhedens service til at optimere serviceoplevelsen.

Tilmelding

Til ledige og Jobcentre: Kontakt vores kursussekretærer for tilmelding.

Kursets kviknummer: 280560AMA231482881M1

Yderligere holdinformation

Undervisningsform

Dagundervisning

Undervisningstid

08:15 - 15:40

Forudsætninger

Beskrivelse

Med forbehold for prisændring i 2023

Har du spørgsmål om kurset?

Kontakt os:


Mette Juhl

tlf. 79134479

e-mail: mel@rybners.dk

keyboard_arrow_up