Serviceorienteret betjening af gæster
Den gode serviceoplevelse er et af de største konkurrenceparametre inden for hotel- og restaurationsbranchen - og deltageren vil få kompetencer og redskaber til den rigtige serviceorienteret betjening og til, hvordan gæstens serviceoplevelse kan optimeres.
Der er pt. ingen aktive hold til dette kursus.
Kontakt skolen for yderligere information.
Fag tilknyttet kurset
Skolefagkode:
48288Timer pr dag:
7,4Deltagerpris:
428 kr.Pris for ledige:
1370,1 kr.Pris udenfor AMU-målgruppe:
1370,1 kr.Målgruppe
Arbejdsmarkedsuddannelsen er grundlæggende og retter sig mod medarbejdere, som i betjening af gæster arbejder med serviceoplevelse. Forløbet primært rettet mod frontmedarbejder som fx værter/seater og ufaglærte receptionister og tjenere inden for hotel og restaurantområdet.
Formål
Indhold
Deltageren kan repræsentere virksomheden og fremstå præsentabel i gæstebetjeningen. Deltageren kan betjene gæster med viden om, hvad "god service" forventes at indeholde inden for hotel- og restaurationsbranchen. Deltageren kan indgå i positiv dialog med gæsten og yde en imødekommende service på det niveau, som virksomheden har fastsat. Deltageren kan afdække gæstens behov og vejlede i virksomhedens ydelser og produkter samt lave mersalg. Deltageren kan anvende viden om de elementer, der påvirker gæstens opfattelse af virksomhedens service til at optimere serviceoplevelsen.