Salg og Service i gæstebetjening
Bliv styrket inden for dit fagområde. Du får nye kompetencer, så du bliver endnu dygtigere til dit arbejde.
Vi tilbyder fx kurser i kundeservice, rådgivning og fødevarehygiejne samt syltning, fermentering og danske tapas.
Der er pt. ingen aktive hold til dette kursus.
Kontakt skolen for yderligere information.
Fag tilknyttet kurset
Salg og service i gæstebetjening
Skolefagkode:
47692Timer pr dag:
7,4Deltagerpris:
134 kr.Pris for ledige:
756,9 kr.Pris udenfor AMU-målgruppe:
756,9 kr.Målgruppe
Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (ikke-faglærte og faglærte), som er beskæftiget med gæstebetjening inden for hotel- og restaurantvirksomhed.
Formål
Indhold
- Du kan med afsæt i virksomhedens kultur- og værdisæt anvende anerkendende kommunikation til at fremme salg og service i gæstebetjeningen.- Du kan anvende forskellige salgs- og servicemetoder i gæstebetjeningen, der fremmer opbygningen af virksomhedens gæsterelationer.- Du kan anvende de nødvendige bestemmelser i købeloven i relation til forbrugerkøb.- Du kan medvirke ved simpel markedsføring af virksomheden.