Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening
Du kan anvende personlig kommunikation både skriftligt og mundligt, så gæsten føler sig velkommen. Yderligere kan du optræde præsentabelt, professionelt og imødekommende over for gæstens behov og ønsker.
Hvornår
Se holdlisten
Tilmeldingsfrist:
20. jan 2026
Hvor
Rybners
Spangsbjerg Møllevej 72
6700 Esbjerg
Holdliste
| 27. jan 2026- 28. jan 2026 | 24 ledige pladser |
Fag tilknyttet kurset
Skolefagkode:
48872Timer pr dag:
7,4Deltagerpris:
428 kr.Pris for ledige:
1597,6 kr.Pris udenfor AMU-målgruppe:
1597,6 kr.Målgruppe
Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.
Formål
Indhold
- Du kan anvende personlig kommunikation der har til formål at få gæsten til at føle sig velkommen.- Du kan anvende skriftlig kommunikation der har til formål, at få gæsten til at føle sig velkommen og få en god oplevelse.- Du kan anvende kommunikation til at afdække gæstens behov, ønsker og forventninger.- Du kan optræde præsentabel, professionel og imødekommende.- Du kan udvise diskretion og høflighed som del af den professionelle gæstebetjening.
Tilmelding
Til ledige og Jobcentre: Kontakt vores kursussekretærer for tilmelding.
Kursets kviknummer: 280560ALØ261488721M3
Yderligere holdinformation
Undervisningsform
Dagundervisning
Undervisningstid
08:00 - 15:24
Forudsætninger
Beskrivelse
Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening